لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

اسانس لیمو صنعتی (پایه روغنی) Lemon essence


0.0 (0)
بدون دیگاه

گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

کاربرد اسانس لیمو صنعتی

اسانس لیمو دارای رایحه ای نشاط آور و طراوت بخش است. بسیاری از افراد لیمو را برای خوشبو کننده های زیر بغل توصیه می کنند زیرا بسیار اسیدی است و در کاهش بوی بدن بسیار مثر است. اسانس لیمو از پوست لیمو تهیه می شود و به همان اندازه در از بین بردن بوی بدن موثر است. لیمو به دلیل خواص تمیز ، رایحه مرکبات و ضد عفونی کننده شناخته شده است. اگر موهای چرب دارید یا پوست سرتان مستعد آکنه است، اسانس لیمو برای تعادل روغن ها و جلوگیری از عفونت ها مفید است. به پاکسازی پوست سر، از بین بردن پوست مرده، کثیفی و شوره کمک می کند.

به نظر می رسد که این روغن ضروری می تواند به لایه برداری پوست شما کمک کند. وقتی در برنامه مراقبت از پوست خود قرار می گیرید ، می تواند به درخشندگی تازه و سالم پوست شما کمک کند. وقتی اسانس لیمو از طریق دستگاه خوشبوکننده هوا پخش می شود، محیطی نشاط آور و روحیه مثبتی را ایجاد می کند. با توجه به ترکیب شیمیایی این اسانس، نشان داده شده است که با داشتن رایحه ای انرژی بخش و تقویت کننده به بهبود روحیه کمک می کند. اگر می خواهید اسانس لیمو را پخش کنید، از سه تا چهار قطره در پخش کننده اسانس مورد نظر خود استفاده کنید. انتشار اسانس لیمو همچنین به پاکسازی و تصفیه هوا و سطوح خانه شما کمک می کند.
 

کاربرد اسانس لیمو

  • رنگ آمیزی نقره و سایر فلزات
  • عطر سازی
  • محصولات آرایشی بهداشتی همانند شامپو، صابون و لوسیون
  • کرم و اسکراب ها

فروش اسانس لیمو

ای آز فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش اسانس لیمو با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در بسته بندی های:  10 میلی لیتر، 25 میلی لیتر، 50 میلی لیتر و 100 میلی لیتری به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید اسانس لیمو

شما می توانید اسانس لیمو را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
لطفا چند لحظه صبر نمائید