لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

CAS No:7446-70-0

آلومینیوم کلرید 6 آبه (نوترون) Aluminium chloride (Extra pure)


0.0 (0)
بدون دیگاه 1 پرسش و پاسخ
بسته بندی :

خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
نام مترادف: آلومینیوم کلراید
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

2,300,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی

معرفی

معرفی و کاربرد آلومینیم کلرید

یک ترکیب معدنی است که از دو عنصر آلومنیوم و کلر ساخته شده‌ است. آلومینیم کلرید اگر خالص باشد سفید رنگ و جامد است. این ماده تحت تأثیر گرما تصعید می‌شود و در مجاورت رطوبت، بخشی از آلومینیم کلرید بی آب تجزیه و گاز هیدروژن کلرید آزاد می‌شود. این نمک را نخستین بار در سال 1825 ارستد تهیه کرد. او گاز کلر را از روی مخلوطی از آلومین و کربن عبور داد و بخارات آلومینیم کلرید تشکیل شده را به مایع تبدیل نمود. امروزه نیز از نظر اصولی از فرایند مشابهی برای تهیه تجارتی آلومینیم کلرید استفاده می گردد. آلومینیم کلرید به دو شکل بی آب و 6 آبه وجود دارد.

کلرید آلومینیوم (AlCl3)، همچنین به عنوان تری کلرید آلومینیوم شناخته می شود. AlCl3 یک کاتالیزور رایج اسید لوئیس برای واکنشهای فریدل-صنایع دستی است، هم آسیلاسیون و هم آلکیلاسیون. محصولات مهم شوینده ها و اتیل بنزن هستند. این نوع واکنشها بیشترین کاربرد را برای کلرید آلومینیوم دارند، به عنوان مثال، در تهیه آنتراکینون (مورد استفاده در صنایع مواد رنگی) از بنزن و فسژن.

فروش آلومینیم کلرید

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش آلومینیم کلرید با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های:  250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید آلومینیم کلرید

شما می توانید آلومینیم کلرید را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
7446-70-0
نام لاتین
Aluminium chloride
فرمول شیمیایی
AlCl3
جرم مولکولی
133.341 g/mole
دمای ذوب
180 °C
محلولیت
محلول در آب
شکل ظاهری
پودر کریستالی سفید
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید
پرسش‌های متداول

استات پتاسیم به راحتی در آب و اتانول حل می شود. استفاده از استات پتاسیم به عنوان افزودنی غذایی توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تأیید شده است. با این حال ، استفاده نادرست از استات پتاسیم در محصولات غذایی سمی است و می تواند منجر به مرگ شود.
})();